Hot As Hades

De geweldige Hot as Hades gokkast door MicroGaming is geschikt voor alle spelers. Hij komt met een aantal nieuwe, maar ook originele features en zet zo zijn retro, old-school design in het licht. Het is zeker en vast de moeite waard om de Hot as Hades speelautomaat eens uit te proberen, want de interessante combinatie tussen oude en hedendaagse elementen vormt een groot succes.

Hot as Hades gokkast kan menig mens bekoren

De nieuwe Hot as Hades speelautomaat van MicroGaming biedt je een aangename rit aan van start tot eind. Je beschikt over 5 rollen, 20 winstlijnen en een gokkast die barst van speciale features. De setting speelt zich af in de Griekse mythologie (hoe raadt je het) en wordt afgebeeld op een cartoonachtige manier.

Grafisch ontwerp & symbolen

Om te beginnen gaan we wat dieper in op de verschillende soorten symbolen die je kunt terugvinden op de rollen van de Hot as Hades online gokkast. Zoals je al kunt verwachten, vormen de meeste symbolen een herontworpen kopie van de klassieke kaartsymbolen die je tegenwoordig op bijna elke gokkast terug kunt vinden. De andere symbolen worden op een stripachtige, getekende manier naar voren gebracht en vormen een aangename representatie van de klassieke Griekse mythologie die je uiteraard niet té serieus moet nemen. Op de Hot as Hades online speelautomaat staat natuurlijk de Griekse mythologie rond de Onderwereld centraal. De symbolen die hieraan gewijd zijn betalen uiteraard heel wat beter uit dan alle klassieke kaartsymbolen en zien er bovendien eigenlijk wel héél indrukwekkend uit. Grafisch gezien zit je dus goed op de Hot as Hades gokkast.

Gokken

Speel de Hot as Hades gokkast, én je zal onmiddellijk opmerken dat je de winstlijnen niet kan aanpassen. Wat triest als je het mij vraagt: alle 20 winstlijnen zijn vergrendeld. Echter is de inzet wel niet duur: gokken kan je al vanaf een twintigtal eurocent. En je kan maximaal €50 euro per spin inzetten.

Speciale features

Er zitten heel wat leuke bonussen in de Hot as Hades online gokkast. Één daarvan zijn de wild-/jokersymbolen, die het meest prominent zijn in de Supermodus bonus met gratis spins. Deze feature wordt op willekeurige momenten geactiveerd, dus je kan er helaas niets aan doen om de bonus te activeren op het moment dat jou het best uitkomt.

Hot as Hades supermodus

Hot as Hades Supermodus

Tijdens deze bonusronde ontvang je slechts 5 gratis spins, hoewel je echter ook nog een aantal frozen spins kunt spelen op de rollen. Dat hoor je goed, frozen spins op de Hot as Hades gokkast! Ironisch, niet? 3 of méér frozen wilds zorgen ervoor dat je winst verdubbeld wordt.

Hot as Hades gokkast bonusrondes

Wat echt geniaal is aan de Hot as Hades gokkast is de Queeste voor de Kristallen Helm. Om deze bonus te activeren moeten spelers 3 of meer scattersymbolen op de rollen weten te spelen. Een totaal van 5 levels verschijnen tijdens deze bonus, én je speelt ze elk uit na elkaar.

Tijdens het eerste level moeten spelers een cashprijs uitkiezen van de Pillars of Awesomeness. Daarna moeten ze in het tweede niveau een pad kiezen om de blik van Medusa te vermijden en nogmaals een geldprijs te winnen. Het derde level daarentegen biedt een aantal schelpen aan in Poseidon’s Ocean die elk opnieuw een prijs aanbieden. Ten laatste biedt het vierde level een geldwolk aan van Zeus’ Stairway en kunnen spelers in het vijfde level toegang krijgen tot de Chamber of the Crystal Skull om nog meer prijzen te winnen. Klinkt geweldig, niet?

In een notendop…

Deze nieuwe Hot as Hades gokkast van MicroGaming is geschikt voor alle soorten spelers, bevat heel wat nieuwe en originele features, maar ook een aantal oudere elementen die het design goed doen. Het is een interessante mix van nieuw en oud, én zeker en vast de moeite waard om eens uit te proberen. De bonusrondes zijn best wel plezierig en de kast biedt een hoog uitbetalingspercentage aan. Gokken moet bovendien niet duur zijn op de Hot as Hades gokkast met een minimale inzet van slechts 20 eurocent.