Weekend in Vegas

Hoewel de kast goedkoop en plezierig is, merk je toch duidelijk op dat de Betsoft zijn inspiratie voor Weekend In Vegas bij de Hangover ging halen. Niettemin is het een geweldige gokkast waar je erg veel op kunt beleven. Weet jij je zakken te vullen op de Weekend In Vegas speelautomaat?

Speel Weekend In Vegas gokkast en ga rijk naar huis!

Weekend In Vegas is de nieuwste kast van BetSoft. Op de Weekend In Vegas gokkast kan je maar liefst 1.210.500 credits winnen, toch wel een substantiële som voor een non-progressieve jackpot. Verder komt de kast met 5 rollen en 243 winstlijnen, ook niet mis. Als je het nog niet hebt opgemerkt: de kast staat volledig in het teken van Las Vegas, en alle problemen die je kan veroorzaken/in terecht geraken in de hoofdstad van het gokken. Laat ons maar zeggen: The Hangover 2.0.

Ontwerp & symbolen

Een goede plek om te starten voor onze Weekend In Vegas gokkast review is natuurlijk het ontwerp en de graphics. Grafisch gezien is de kast state-of-the-art, wat je tegenwoordig wel mag beginnen verwachten van alle grote iGaming leveranciers (denk aan NetEnt, MicroGaming, BetSoft…). De symbolen van de kast worden voorgesteld doordansers, highrollers (grote gokkers), dronken mannen, agenten en meer.. Ook vind je de traditionele kaartsymbolen zoals aas, koning, koningin en boer op de Weekend In Vegas speelautomaat terug.

Gokgewijs

Aan de onderkant van de rollen vind je de user interface terug. Spelers kunnen waanzinnig goedkoop gokken op de Weekend In Vegas online gokkast, met een inzet die kan variëren van minimum een tweetal cent tot maximum een euro. Je kan ook tot 5 credits per spin inzetten. Natuurlijk kan je op een kast met maar liefst 243 winstlijnen niet zomaar met de winstlijnen beginnen prutsen.

Met 243 winstlijnen zijn er wel erg veel manieren waarop je kunt winnen op Weekend In Vegas.

Speciale features

De Weekend In Vegas online speelautomaat komt met 3 stacked symbolen. Deze worden voorgesteld door Loony Larry, Balanced Ben en Catious Chris. Uiteraard lijken ze sterk op de personages uit de originele Hangover-trilogie. Als je 3 of meer rollen weet te vullen met deze personages, activeer je een bijzondere bonus. Elk van de personages activeert een verschillende bonus, die kan gaan van extra speciale jokers/wilds, gegarandeerde winst en meer.. Je zal bovendien opmerken dat ook het legendarische Welcome to Las Vegas paneel een wild/jokersymbool is en alle andere symbolen kan vervangen, met uitzondering van de scattersymbolen. Wilds bieden zelf geen cashprijzen aan, ze dienen enkel als substituut voor andere symbolen.

Het scattersymbool waar het eerder over hadden wordt voorgesteld door de politeauto. Dit is echter ook een gratis spin symbool. Wanneer spelers 3 of meer scatters weten te spelen op de rollen, in eender welke positie, ontvang je enkele gratis spins. Dat is waar de magie begint.

Bonusrondes

Alle Weekend In Vegas gokkast bonusrondes beginnen met een gratis spins ronde. In die gratis spins ronde ontvangen spelers ofwel 8, 12 or zelfs 20 gratis games, afhankelijk van het aantal scatters je op de rollen kon spelen. Alle winst wordt tijdens die extra bonusrondes verdubbeld, dus zet je maar schrap om je zakken open te houden want het geld komt eraan!

Na alle gratis spins verspeeld te hebben op de Weekend In Vegas gokkast, gaan de spelers door naar de Money Wheel bonus. Wanneer je op het wiel terecht komt op een groen symbool ga je door naar de volgende ringen, die extra geld opleveren. Kom je terecht op een rood symbool? Dan word je onmiddellijk uitbetaald.

Weekend In Vegas gokkast in een notendop..

De Weekend In Vegas gokkast is al wat je maar kan wensen. Hij barst vol met speciale features en is toegankelijk voor iedere speler. Bovendien kan je goedkoop inzetten op de Weekend In Vegas gokkast, beleef je er erg veel plezier aan. Hoewel het een rip-off van The Hangover is, heeft BetSoft toch wel zijn beste beentje vooruitgezet..