Ervaar de gouden tijd van Hollywood zoals je dat nog nooit hebt kunnen doen! De Golden Era gokkast van MicroGaming voorziet je van een zitje op de eerste rij zodat je de beste cinematische ervaring van je leven kunt beleven. Ontdek hoe het is om beroemd te zijn in deze spannende videoslot, en misschien activeer je wel de bonussen die je rijk kunnen maken!

Geniet van de oude, gouden tijden met de Golden Era gokkast

Software ontwikkelaar MicroGaming nodigt je uit om de gouden tijden van Hollywood te ervaren met de Golden Era gokkast. Het geweldig ontworpen spel komt met een klassiek, cinematisch thema, 5 speelrollen en 15 betaallijnen. Dit videoslot herinnert je aan de tijd toen alle grootse sterren van Hollywood zoals Grace Kelly, Clark Gable, Elizabeth Taylor, Katherine Hepburn, Cary Grant en Fred Astaire nog op de podia stonden en op het witte doek kwamen. Bovendien zal je in deze Golden Era speelautomaat review ontdekken dat deze slotmachine komt met twee erg leuke maar vooral belonende bonussen.

Hollywood op zijn best op de Golden Era gokkast

Voor de achtergrond met het typische rode doek vind je de rollen van de Golden Era online gokkast. Ze komen met afbeeldingen en symbolen die gewoon horen bij het thema dat rond film en het Amerikaanse Hollywood draait: filmsterren, cinematickets, klassieke sportwagens, filmrollen, Walk of Fame handdrukken, een gouden filmtrofee, een fotograaf en ga zo maar door.

De Golden Era gokkast pakt uit met een energieke soundtrack, een fifty/fifty afweging tussen een glamoureuze en speelvolle sfeer en er is continu entertainment. Robby Williams zou het niet beter doen. Zoals altijd kan je de grootte van je inzet veranderen of de Autoplay functie activeren om de rollen automatisch te laten draaien.

Lichten, camera, actie en... bonussen!

Er zijn twee belangrijke Golden Era gokkast bonussen. Het bonusspel wordt geactiveerd wanneer je 3 scattered symbolen (in de vorm van klemborden) op de rollen kunt spelen. Wanneer de bonusronde geactiveerd wordt kan je een bonus kiezen waarvan je denkt dat je méér winst zal halen. Deze bonussen zijn gratis spins of de Double Feature bonus.

Als je voor de gratis spins gaat ontvang je er 12 van de Golden Era gokkast. Twee filmsterren zullen zich ook transformeren tot Wilds en zich uitzetten over twee rollen. Gedurende de bonusronde zullen sterren continu bewegen en nieuwe wildcombinaties ontgrendelen bij iedere spin.

De Double Feature bonus van de Golden Era gokkast laat je kiezen tussen 10 verschillende filmposters. Heel wat van deze posters verbergen verschillende bedragen aan cash. Als je er in slaagt de trofee te scoren verdubbel je je omzet. Echter komt de ronde wel aan zijn einde wanneer je een blanco poster kiest. Jammer genoeg nam het ons heel wat tijd en spins voor we deze unieke feature konden activeren, wat de algemene ervaring wel wat minder plezant maakte.