Guns N' Roses

De Guns ’N Roses gokkast is duidelijk ontworpen om de fans te plezieren. De graphics, audio, spelervaring en bonussen zien er net zoals de meeste kasten van NetEnt erg keurig uit.

Rock out met de nieuwe Guns N’ Roses gokkast!

Welkom in de jungle! Er werd nooit eerder een online speelautomaat op een rockband geïnspireerd, maar gameontwikkelaar NetEnt heeft het met de Guns N’ Roses gokkast opnieuw geflikt! De gokkast komt met 5 rollen en 20 winstlijnen, wat vrij standaard is. Wat opmerkelijk is aan dit spel is de soundtrack die bestaat uit de grootste hits die Axl en Slash van de Guns N’ Roses ooit hebben gelanceerd. Je kan deze tracks ook wijzigen terwijl je aan het spelen bent, een leuke feature. Ontdek alles in onze Guns N’ Roses gokkast review.

Authenticiteit speelt centrale rol

De Guns N’ Roses gokkast is zodanig ontworpen om de authenticiteit van de band te weerspiegelen (als deel van de NetEnt Rocks-serie). Dit betekent dat de iconen op de rollen dateren van de gouden periode van de Guns N’ Roses en de belangrijkste leden van de band in het oog springen. Daarnaast is de soundtrack, zoals we eerder al hebben vermeld, tot in de puntjes uitgewerkt. Je zal geen betere op rock gebaseerde kast op het internet kunnen terugvinden dan de Guns N’ Roses speelautomaat. Een ruk aan die hendel geven terwijl Sweet Child o’ Mine uit de speakers barst – kan je het je inbeelden? En ja, de graphics van de Guns N’ Roses online gokkast zien er ook geweldig uit.

Spendeer minder en win fortuinen

Aan de onderkant van de rollen vind je de inzetopties terug. Spelers kunnen geen van de 20 winstlijnen in de Guns N’ Roses online speelautomaat aanpassen, maar de waarde van de ingezette credits wel. De waarde daarvan varieert van een eurocent tot een euro. Gezien het feit dat je 1 tot 10 credits per lijn moet inzetten, betekent het dat je minimaal 20 eurocent kwijt bent per spin en maximaal 200 euro. Daar kunnen we niets op aanmerken.

Speciale Slash features

De jokericonen (wilds) van de Guns N’ Roses gokkast zijn bewonderingswaardig. De wilds kunnen op alle rollen van het spel voorkomen en kunnen, als je wat geluk hebt, de hele rol inpalmen. Dit kan je winst sterk verhogen. Oh ja, mocht je het je afvragen: de wilds zijn natuurlijk de Guns N’ Roses logo’s.

De Guns N’ Roses online speelautomaat komt daarnaast ook met bonusiconen die eruitzien als recordplaten. Wanneer ze op de eerste, derde en vijfde rol gespeeld worden activeert men de bonusronde. De naald van de platendraaier die vervolgens op het scherm komt bepaalt welke bonus men ontvangt – onder meer de Encore Free Spins en de Crowd-Pleaser vormen een mogelijkheid.

guns 'n roses gokkast bonus

Op eender welk punt in het spel kan men de Appetite For Destruction-bonus willekeurig activeren. Wanneer dit gebeurt komt er een enorm kruis van 5 iconen op de rollen die voor gigantische winsten kan zorgen.

In de Guns N’ Roses gokkast is er ook een icoon dat dient als vermenigvuldigaar. Dit icoon kan je winst met factor 4x of 10 verhogen.

Axl’s geweldige bonussen

Er zijn drie Guns N’ Roses gokkast bonussen. De eerste hiervan is de Crowd Pleaser-bonus. In deze bonus kunnen spelers verschillende items op het scherm aantikken om te zien of ze het enthousiasme van het publiek kunnen verhogen. Hoe luider het geschreeuw, hoe meer de speler wint.

In de Encore Free Spins-bonusronde ontvangen spelers 10 gratis spins. Een stacked wild kan ook tijdens deze bonus verschijnen, respectievelijk op de tweede, derde en vierde rol.

Ten laatste is er ook nog de Legend Spins-bonus waarbij je drie stacked wilds op de rollen krijgt, elk in de vorm van één van de leden van de Guns N’ Roses. Het aantal spins bepaalt het aantal stacked wilds die je kan spelen op de rollen.

Een gokkast die iedereen wil plezieren

De Guns N’ Roses gokkast is duidelijk ontworpen om iedere speler te plezieren. Zowel op grafisch vlak alsook de geluidseffecten, soundtrack, spelervaring en talrijke bonusfeatures: ieder spel van NetEnt is tegenwoordig tot in de puntjes uitgewerkt. Misschien denk je dat de Guns N’ Roses gokkast niets is voor jou omdat je geen fan bent, maar niets is minder waar: iedereen moet deze legendarische kast uitgeprobeerd hebben.