Tycoon Towers

Hoe je het ook draait of keert, de nieuwe Tycoon Towers gokkast van Rival Gaming kent een aantal gebreken. Zeker het feit dat de kast een bonusronde mist kunnen we niet door de vingers zien. En er zijn ook geen scattericonen beschikbaar om je méér te doen winnen. Hoewel het goed is dat de sticky wilds voor wat winst kunnen zorgen, en de pay-out percentages relatief hoog liggen, kan het voorgaande probleem voor heel wat spelers een probleem vormen.

Word snel rijk op de Tycoon Towers gokkast van Rival Gaming

Tycoon Towers is de nieuwste topper van Rival Gaming. De nieuwe kast draait helemaal rond ‘the good life’. De gokkast draait rond een peperduur hotel waar enkel big spenders kunnen verblijven. Rival Gaming heeft de Tycoon Towers gokkast voorzien van maar liefst 50 winstlijnen, en je kan zelf kiezen op hoeveel van deze je wilt spelen. En de non-progressieve jackpot die je inzet 600 maal terugbetaalt is vast en zeker de moeite waard. Maar wat kunnen we je er nog méér over vertellen in onze Tycoon Towers gokkast review?

Ontwerp en iconen

Spelers zullen opmerken dat de Tycoon Towers speelautomaat niet bepaald een hoogvlieger is als het op de graphics neerkomt. Deze cartoonachtige symbolen zijn best wel oké, maar dat is het dan ook. Naast de traditionele kaartsymbolen (aas, koning, koningin, boer,..) kredietkaarten, piccolo, valiezen, de meid en andere iconen valt er niet echt iets speciaals op te merken. Met deze iconen kan je je inzet 3x tot 600x terugwinnen.

Inzetten tot 125 euro per spin op Tycoon Towers gokkast

Aan de onderkant van de rollen op de Tycoon Towers online speelautomaat kan je de waarde van je credits aanpassen. Dit kan van 1 cent tot 1 euro per credit. Daarnaast kan je op de Tycoon Towers online gokkast tot 10 munten per lijn inzetten. Gegeven het feit dat je alle betaallijnen kan aanpassen, kan je tot 125 euro per spin inzetten op deze kast.

Speciale features

De oude man (hoogstwaarschijnlijk de eigenaar van het hotel) vormt het speciale bonusicoon in dit spel. De Tycoon Towers gokkast bonus is de sticky wild feature. Als jokersymbool kan de oude man alle andere symbolen in het spel vervangen en unieke, winnende combinaties vormen.

Wilds zijn ook ‘sticky’ en blijven op het scherm. Zolang je sticky wilds blijft draaien, verdien je re-spins. Helaas is dit dan ook de enige speciale feature op de Tycoon Towers gokkast. Speel de Tycoon Towers gokkast dus niet wanneer je op zoek bent naar een speelautomaat boordevol bonussen en andere features.

Tycoon Towers komt met weinig features en een teleurstellende "bonusronde".

Bijzondere ronde vervangt reguliere bonusronde

Niet dat je het een bonusronde kunt noemen, maar de enigste speciale ronde op de Tycoon Towers gokkast hebben we hierboven reeds vermeld. Ja, inderdaad, het spel gebruikt sticky wilds & de re-spin feature als zijn ‘bonusronde’, maar de ervaren rotten onder ons weten dat dit eerder een speciale feature is en niet echt een bonusronde. Met andere woorden: Tycoon Towers komt eigenlijk zonder bonussen.

Hoe je het ook draait of keert, de nieuwe Tycoon Towers gokkast van Rival Gaming kent een aantal gebreken. Zeker het feit dat de kast een bonusronde mist kunnen we niet door de vingers zien. En er zijn ook geen scattericonen beschikbaar om je méér te doen winnen. Hoewel het goed is dat de sticky wilds voor wat winst kunnen zorgen, en de pay-out percentages relatief hoog liggen, kan het voorgaande probleem voor heel wat spelers een probleem vormen.

Kortom: de Tycoon Towers gokkast doet het goed op sommige vlakken, maar hier en daar slaat het de bal hard mis.